Založ si blog

Archív: február, 2021

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 24! !!

Podtitulok – Ja nie som ovca. Týmto článkom zakončím moje rozprávanie na túto tému antigénového testovania. Pripravujem ďalšiu sériu článkov o zločineckých organizáciách, ktoré vytvoril tento štát, aby nás ovládal a manipuloval s nami. A tieto organizácie sú platené z našich daní. Budem menovať všetkých zainteresovaných, s ktorými som komunikoval a ktorí […]

Pokračovanie článku

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 23! !!

Podtitulok – Ja nie som ovca. Ešte raz sa vrátim k minulému článku, kde hodnotím prácu našich zdravotníckych pracovníkov. Tento štát si robí posmech z určovania pozitivity ľudí na obzvlášť nebezpečnú nákazlivú ľudskú chorobu, ktorej podľahli vo svete už viac ako 2 milióny ľudí a u nás vyše 5 tisíc. Je to nehoráznosť, aká nemá v histórii modernej […]

Pokračovanie článku

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 22! !!

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes by som chcel pohovoriť o právnych dôsledkoch, ktoré môže mať takéto šlendriánske vyhodnocovanie, či je niekto zdravý alebo chorý na COVID 19. Môj názor je taký, že tento štát vedome podvádza ľudí – áno úmyselne, vedome podvádza, lebo je všeobecne známe, že antigénové testy sú nespoľahlivé a nepresné. Igor Matovič […]

Pokračovanie článku

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 21! !!

Podtitulok – Ja nie som ovca. Igor Matovič sa pri všetkých diskusných reláciách v televízii, rádiu či tlačových besedách rád vydáva za ochrancu zdravia a životov občanov tejto krajiny. A všetci v koalícii mu hádžu polená pod nohy. No on vo svojej pomätenosti nedokáže pochopiť, že on sám je príčinou tohto pandemického marazmu, v ktorom sa dnes nachádzame. Ešte […]

Pokračovanie článku

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 20! !!

Podtitulok – Ja nie som ovca. V tomto článku by som sa rád ešte vrátil k našim slávnym MOM-kám. Išiel som do kolien, keď som sa dočítal v médiách, že na súkromné MOM-ky štát vynakladá mesačne 30 tisíc Eur, bez ohľadu na to koľko v skutočnosti otestujú ľudí. Sú tam dvaja či traja zamestnanci a 30 tisíc Eur mesačne. Obrovský biznis pre „našich […]

Pokračovanie článku

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel19! !!

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes musím zareagovať na tlačovú besedu, ktorú pred chvíľou mali dve dievčatá zo SAS-ky, Lucia a Janka na tému eurofondov, pričom sa spomenulo čosi aj o našom zdravotníctve. Dozvedel som sa, že sme DRUHÁ NAJHORŠIA KRAJINA na svete, čo sa týka zvládania pandémie. Teda nie jedna z najhorších v Európe, ale dokonca druhá najhoršia na […]

Pokračovanie článku

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 18! !!

Podtitulok: Ja nie som ovca!!! Už pred viacerými mesiacmi som písal tento blog o svojich negatívnych skúsenostiach s našim právnym systémom. Dnes sa musím ozvať opäť, pretože som zhrozený z Igora Matoviča a jeho arogancie, s akou vedie túto krajinu do záhuby. Myslím tým to šialenstvo, ktoré vymyslel a to je antigénové testovanie. Masívne antigénovo testujeme už štvrtý […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 47933x
Priemerná čítanosť článkov: 1997x

Autor blogu

Kategórie