Založ si blog

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 24! !!

Podtitulok – Ja nie som ovca.

Týmto článkom zakončím moje rozprávanie na túto tému antigénového testovania. Pripravujem ďalšiu sériu článkov o zločineckých organizáciách, ktoré vytvoril tento štát, aby nás ovládal a manipuloval s nami. A tieto organizácie sú platené z našich daní. Budem menovať všetkých zainteresovaných, s ktorými som komunikoval a ktorí podľa mňa porušili zákon v mojich kauzách. Nechcem sa hrať na investigatívneho novinára, čo pátra a hrabe sa v kauzách našich politikov či mafiánov. Budú to všetko moje kauzy, kde títo zločinci postupovali voči mne podľa môjho názoru protizákonne. Budem citovať zákony presne tak, ako sú napísané a budem sa pýtať Vás všetkých, či tomu rozumiete rovnako ako ja, alebo ma označíte za blbca. Lebo týmto ľuďom stačí povedať: „Ty nie si právnik, ty ničomu nerozumieš!!!“ Načo sú nám teda zákony, keď si s nami právnici (vyšetrovatelia, prokurátori, sudcovia) môžu robiť, čo sa im zachce???

Už som vo svojich článkoch povedal všetko, čo som chcel. Žiadne moje aktivity v tomto smere nedokážu valec tandemu Igor Matovič a Marek Krajčí zastaviť. Je už naplno rozbehnutý a možno jediným východiskom by bolo postaviť sa na ODPOR voči tomuto konaniu, čo nám umožňuje článok 32 Ústavy SR. Možno by stálo za to pouvažovať o uplatnení tohto článku, nakoľko táto vláda masívne porušuje naše ústavné práva na základe pochybných dôkazov. Už sa prebudila konečne aj naša OMBUDSMANKA a podala Podnet v tejto veci na Ústavný súd. No ten nemá žiadny termín na svoje rozhodnutie, preto si musíme počkať možno niekoľko mesiacov. Preto Vás chcem požiadať, milí čitatelia môjho blogu, zorganizujte sa na sociálnych sieťach (keď nám teraz zakazujú vyjsť do ulíc) a vyjadrite SVOJ ODPOR voči konaniu tejto vlády, ktorá zlyhala na celej čiare. Ide mi o to, aby si všetci ľudia v tejto krajine konečne uvedomili, že Igor Matovič si cení naše životy len na 4,- Eurá a nechce nám zaplatiť PCR testy, pretože sú príliš drahé. Celé je to o peniazoch. Radšej nás testuje 10 krát po sebe šmejdami za 4,- Eurá (na ktorých zarába jeho kamarát z Trnavy), ako by nám mal zaplatiť jeden kvalitný test za 40,- Eur od Pavla Čekana. A ako som už spomínal, z testovania na MOM-kách sa stal obrovský biznis pre „našich ľudí“, kde na jednu takúto súkromnú bunku štát vynakladá 30 tisíc Eur. A tohto biznisu sa nehodlajú len tak vzdať kvôli nejakým pisálkom na internete. Dnes každý pracujúci človek potrebuje takýto test každých 7 dní, teda 4 krát do mesiaca. Veď to je šialené, keď si spočítame, že pracujúcich sú okolo 3 milióny.

Ja som už dôchodca, ja na antigénové testy nechodím a ani nechodím do práce. Ale vy všetci, ktorým tento štát ZAKÁZAL pracovať na základe pochybného antigénového testu, by ste sa mali spojiť a podať HROMADNÚ ŽALOBU pre porušovanie vašich ústavných práv. Zákazy, príkazy a obmedzenia predsa možno ukladať len na základe NEZVRATNÝCH A NESPOCHYBNITEĽNÝCH DOKAZOV, alebo sa mýlim??? Igor Matovič a jeho vláda si urobili z našej Ústavy trhací kalendár, kedy zakazujú ľuďom pracovať na základe pochybného modrého papierika. Igor Matovič si cení vaše ústavné právo na prácu, ktoré je definované v článku 35, ods. 3) Ústavy SR na 4,- Eurá. Dokonca na základe takéhoto pochybného modrého papierika nám môžu udeľovať policajti neslýchané pokuty 1000,- Eur. Ľudia, preboha neplaťte tieto pokuty, takýto pochybný dôkaz predsa na žiadnom súde nemôže obstáť.

Už sa konečne ozýva zopár starostov a primátorov našich miest a obcí, že vypovedajú „poslušnosť“ tejto vláde a odmietajú zorganizovať ďalšie kolá testovania antigénovými testami, lebo v tom nevidia žiadny zmysel. Včera som videl v správach, že v Košiciach sa testovalo už 6 krát po sebe a stále sa tam situácia zhoršuje. Ako je to možné, že stále pribúdajú noví a noví pozitívni, keď už dávno mali byť všetci odhalení a mali sedieť doma v karanténe??? Toto je jasný príklad toho, že antigénové testovanie nedokáže zachytiť všetkých pozitívnych a títo falošne negatívni spôsobujú infekciu u ďalších a ďalších ľudí. Aj tí najzarytejší zástancovia antigénového testovania by mali na príklade Košíc pochopiť, že to je obrovský nezmysel. V nemocnici v Košiciach zomrelo v decembri 106 pacientov na Covid 19 a v januári 209. Toto je výsledok Matovičovho celoplošného testovania, aj toto sú obete Matovičovho šialenstva.

My nie sme ovce – Igor Matovič – zmizni už konečne na smetisku dejín.

Ján Poluch, Krušovce

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 23! !!

12.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Ešte raz sa vrátim k minulému článku, kde hodnotím prácu našich zdravotníckych pracovníkov. Tento štát si robí posmech z určovania pozitivity ľudí na obzvlášť nebezpečnú nákazlivú ľudskú chorobu, ktorej podľahli vo svete už viac ako 2 milióny ľudí a u nás vyše 5 tisíc. Je to nehoráznosť, aká nemá v histórii modernej [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 22! !!

11.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes by som chcel pohovoriť o právnych dôsledkoch, ktoré môže mať takéto šlendriánske vyhodnocovanie, či je niekto zdravý alebo chorý na COVID 19. Môj názor je taký, že tento štát vedome podvádza ľudí – áno úmyselne, vedome podvádza, lebo je všeobecne známe, že antigénové testy sú nespoľahlivé a nepresné. Igor Matovič [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 21! !!

10.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Igor Matovič sa pri všetkých diskusných reláciách v televízii, rádiu či tlačových besedách rád vydáva za ochrancu zdravia a životov občanov tejto krajiny. A všetci v koalícii mu hádžu polená pod nohy. No on vo svojej pomätenosti nedokáže pochopiť, že on sám je príčinou tohto pandemického marazmu, v ktorom sa dnes nachádzame. Ešte [...]

fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 10:22

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 47881x
Priemerná čítanosť článkov: 1995x

Autor blogu

Kategórie