Založ si blog

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 20! !!

Podtitulok – Ja nie som ovca.

V tomto článku by som sa rád ešte vrátil k našim slávnym MOM-kám. Išiel som do kolien, keď som sa dočítal v médiách, že na súkromné MOM-ky štát vynakladá mesačne 30 tisíc Eur, bez ohľadu na to koľko v skutočnosti otestujú ľudí. Sú tam dvaja či traja zamestnanci a 30 tisíc Eur mesačne. Obrovský biznis pre „našich ľudí“, ktorým sa tieto MOM-ky rozdávajú ako „trafiky“. Ešte aj na najväčšej pandémii, akú ľudstvo zažilo za posledných 100 rokov, sa dá bezočivo zarobiť. V Bratislave, Košiciach a Nitre sa už testovalo 4 či 5 krát po sebe a stále je tam situácia zlá (hlavne v Košiciach). To je výsledok nezmyselného antigénového testovania, ktoré vyrába 20 až 30 % falošných výsledkov. Títo falošne negatívni ľudia môžu chodiť do práce a naďalej roznášajú infekciu. Tiež treba povedať, že títo falošne negatívni nadobudli istotu, že sú skutočne negatívni a stratili ostražitosť pri styku s inými ľuďmi – veď sme negatívni, dali sme sa otestovať. A takto nevedomky spôsobili už obrovskú premorenosť našej populácie touto infekciou. Antigénové testovanie mala byť „atómová bomba proti hnusobe“, ale bola to cesta do pekla. A za toto všetko viním Igora Matoviča.

Obrátil som sa kvôli porušovaniu našich základných občianskych, ľudských a ústavných práv aj na GENERÁLNEHO PROKURÁTORA, no ten na mňa kašle. Nič neurobil, nepohol prstom, nijako sa k tomu nevyjadril. Napriek tomu, že sa tu masívne porušujú naše práva na základe falošných antigénových testov, generálny prokurátor drží hubu. Veď si to rozoberme po právnej stránke. Na základe nepresných a nespoľahlivých antigénových testov tu naši zdravotníci vynášajú ortieľ nad občanmi tohto štátu. Ty si pozitívny – ty máš zakázané chodiť do práce. Ale pozitivita môže byť až v 35 %-tách falošná!!! To dokázala štúdia z Fakultnej nemocnice v Martine, kde nechali pretestovať všetkých zamestnancov antigénovými testami a následne pozitívnych otestovali aj PCR testami. Ukázala sa chybovosť až 35 %. Bolo to medializované, ja som si to prečítal v denníku Pravda okolo 10. decembra. Ale Igor Matovič sa k tomu akosi zabudol vyjadriť a naši slávni novinári sa ho na to neopýtali na tlačových besedách. Chybovosť až 35 % – nemyslíte, že je to šialené??? 35 % ľudí bolo označených ako pozitívni, ale PCR testy ukázali, že sú zdraví. A podobná musí byť chybovosť aj pri negatívnych testoch, ale negatívni ľudia môžu chodiť do práce. Teda falošne pozitívni (zdraví) ľudia nesmú chodiť do práce, ale falošne negatívni (chorí, infekční) ľudia do práce ísť môžu. Neskutočný gangsterizmus tohto štátu a generálny prokurátor drží hubu. Je Maroš Žilinka poskokom nášho vodcu, veľkého cára Igora??? Ja nie som právnik, ale viem čítať (mama ma to naučila, keď som mal 6 rokov) a ja tu vidím hrubé porušovanie našej Ústavy!!! Alebo sa mýlim? Všetci ľudia označení antigénovým testom ako pozitívni MALI BYŤ POVINNE OTESTOVANÍ AJ PRESNEJŠÍM A SPOĽAHLIVÝM PCR TESTOM, aby sa vylúčila falošná pozitivita. To je môj jednoznačný právny názor. UKLADAŤ ZÁKAZY, PRÍKAZY A OBMEDZENIA NA ZÁKLADE „FALOŠNÝCH DOKAZOV“ JE NEPRÍPUSTNÉ V PRÁVNOM ŠTÁTE a je to nehorázny gangsterizmus tejto vlády a Igora Matoviča. Žiadam Ťa preto takto verejne, vyjadri sa generálny prokurátor Maroš Žilinka k tomuto, čo som uviedol vyššie. Rád by som si vypočul názor odborníka na trestné právo.

V zmysle myšlienok, uvedených vyššie som napísal dokonca Trestné oznámenie na Igora Matoviča pre trestný čin úmyselného šírenia nákazlivej ľudskej choroby podľa § 163 a 164 Tr. zákona a trestný čin všeobecného ohrozenia podľa § 284 a 285 Tr. zákona. Národná kriminálna agentúra (NAKA) sa mi však vysmiala, nakoľko poslali moje Trestné oznámenie na Okresné riaditeľstvo PZ do Topoľčian. Topoľčany majú vyšetrovať zločiny Igora Matoviča. Obrovský škandál – títo poskokovia slúžia teraz vládnej koalícii a zatvárajú Ficových kumpánov. A vraj polícia je apolitická. Polícia vždy kryla a bude kryť prešľapy a zločiny aktuálnej vládnej koalície. Bravo páni kriminalisti z NAKA – tlieskam Vám. Česť Vašej práci súdruhovia!!! Nabudúce priblížim to Trestné oznámenie. My nie sme ovce – toto Ti odkazujem Igor Matovič.

Ján Poluch, Krušovce

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 24! !!

13.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Týmto článkom zakončím moje rozprávanie na túto tému antigénového testovania. Pripravujem ďalšiu sériu článkov o zločineckých organizáciách, ktoré vytvoril tento štát, aby nás ovládal a manipuloval s nami. A tieto organizácie sú platené z našich daní. Budem menovať všetkých zainteresovaných, s ktorými som komunikoval a ktorí [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 23! !!

12.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Ešte raz sa vrátim k minulému článku, kde hodnotím prácu našich zdravotníckych pracovníkov. Tento štát si robí posmech z určovania pozitivity ľudí na obzvlášť nebezpečnú nákazlivú ľudskú chorobu, ktorej podľahli vo svete už viac ako 2 milióny ľudí a u nás vyše 5 tisíc. Je to nehoráznosť, aká nemá v histórii modernej [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 22! !!

11.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes by som chcel pohovoriť o právnych dôsledkoch, ktoré môže mať takéto šlendriánske vyhodnocovanie, či je niekto zdravý alebo chorý na COVID 19. Môj názor je taký, že tento štát vedome podvádza ľudí – áno úmyselne, vedome podvádza, lebo je všeobecne známe, že antigénové testy sú nespoľahlivé a nepresné. Igor Matovič [...]

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 47947x
Priemerná čítanosť článkov: 1998x

Autor blogu

Kategórie