Založ si blog

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 18! !!

Podtitulok: Ja nie som ovca!!!

Už pred viacerými mesiacmi som písal tento blog o svojich negatívnych skúsenostiach s našim právnym systémom. Dnes sa musím ozvať opäť, pretože som zhrozený z Igora Matoviča a jeho arogancie, s akou vedie túto krajinu do záhuby. Myslím tým to šialenstvo, ktoré vymyslel a to je antigénové testovanie. Masívne antigénovo testujeme už štvrtý mesiac, minulo sa už okolo 20 miliónov týchto testov a napriek tomu sme na tom najhoršie z celej Európy. To sa skutočne nikto nechce vážne zamyslieť nad tým, že čosi asi s tým testovaním nie je v poriadku??? Tak masívne netestuje žiadna iná krajina na svete, napriek tomu sme najhorší a mali by sme byť podľa správnosti najlepší!!! Veď to je tá „atómová bomba proti hnusobe“, ktorú vymyslel Igor Matovič v októbri minulého roka. Ešte v septembri 2020 sme boli jedna z najlepších krajín a zrazu po celoplošnom testovaní v dvoch kolách na začiatku novembra to všetko išlo dole z kopca, stali sme sa za pár týždňov jednou z najhorších. Od novembra sa začalo masívne testovať v tzv. MOM-kách (mobilné odberové miesta), ktoré boli zriadené v každom okrese a dnes ich je viac ako 350. Každý deň sa na MOM-kách pretestujú desaťtisíce ľudí antigénovými testami, napriek tomu klesáme do stále väčšieho bahna!!! To skutočne ja som jediný človek na Slovensku, ktorý je presvedčený o nezmyselnosti antigénového testovania???

A tak Vás chcem priatelia týmto článkom vyzvať – začnime spolu premýšľať o zmysluplnosti antigénového testovania. Na toto testovanie sa minuli už stovky miliónov Eur a výsledkom toho celého cirkusu je absolútna nula. Nedarí sa žiadnym spôsobom znižovať počty nakazených, počty hospitalizovaných a počty úmrtí v nemocniciach. Prečo je tomu tak??? Toto testovanie vyrába 20 až 30 % falošných výsledkov – to nie je z mojej hlavy, to sú všeobecne známe fakty. Ten kto má pozitívny výsledok, môže byť skutočne pozitívny alebo falošne pozitívny. Ten kto má negatívny výsledok, môže byť skutočne negatívny alebo falošne negatívny. A nepresnosť týchto testov je skutočne 20 až 30 %. Nezdá sa Vám to priatelia šialené, že tento štát uznáva tieto testy ako správne a smerodatné??? Antigénové testy stoja 4,- Eurá, PCR testy stoja 40,- Eur. Opýtajte sa prosím sami seba, milí čitatelia tohto článku, či môže byť niečo tak lacné skutočne kvalitné??? Dalo by sa to jednoducho prirovnať k autám – antigénový test je Trabant a PCR test je Mercedes. Dá sa Trabant porovnávať s Mercedesom??? Určite nie, ale naša vláda na čele s Igorom Matovičom dala medzi tieto dve autá rovnítko – Trabant rovná sa Mercedes!!! Antigénové testy označila naša vláda za spoľahlivé a na základe nich udeľuje občanom zákazy, príkazy a obmedzenia. Toto testovanie ale vytvára 20 až 30 % falošných výsledkov. Igor Matovič zakázal overovanie výsledkov antigénového testovania PCR testami, aby sa neukázalo obrovské fiasko tej jeho „atómovej bomby proti hnusobe“. Mali by sa overovať aspoň pozitívne výsledky, aby sa vylúčili falošne pozitívni!!! Veď tu štát takto masívne porušuje ústavné práva týchto ľudí, keď núti falošne pozitívnych ľudí (teda vlastne zdravých) ísť do karantény a zakazuje im pracovať!!!!!!! Nezdá sa Vám to priatelia šialené??? Tento štát zakazuje zdravým ľuďom pracovať, pričom v Ústave v článku 35, ods. 3) je zakotvené právo občana na prácu. Aj keď bol vyhlásený núdzový stav, nemôže si tento štát robiť z ľudí srandu!!! Nemožno predsa zakazovať zdravému človeku chodiť do práce, keď ešte naopak ľudia s falošne negatívnym testom (teda skutočne chorí a nakazení nebezpečnou infekčnou chorobou) to majú povolené!!! Veď to je šialenstvo!!! A tento štát si z toho robí posmech!!!

Ľudia, prosím vás začnime konečne premýšľať hlavou. Hlava neslúži ako štupeľ, aby nám nepršalo do krku. Hlava je na premýšľanie – na to tam máme ten čudný orgán, ktorý sa volá mozog. Chodíme ako ovce na testovanie antigénovými testami, pričom výsledok tohto cirkusu je absolútna nula. Nikto v skutočnosti nemôže vedieť, ako na tom je po tomto testovaní – výsledky sú až z takmer jednej tretiny falošné. Porozprávajte sa medzi sebou priatelia o tomto blogu – medzi známymi, priateľmi, v rodine. Nič viac nechcem – len sa porozprávajte a premýšľajte, či nás Igor Matovič nepodviedol, aby nás mohol ovládať ako ovce v košiari, pričom on je ten slovenský čuvač, ktorý na nás breše – pokazili ste mi to, to všetko vy zlí občania, lebo ja som génius. Ja som vymyslel „atómovú bombu proti hnusobe“ a vy zlí občania ste mi to pokazili.

Preto si povedzme spoločne – my nie sme ovce. Už si viac nechceme nechať špárať v nose, lebo ste nás podviedli, oklamali.

Ján Poluch, Krušovce

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 24! !!

13.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Týmto článkom zakončím moje rozprávanie na túto tému antigénového testovania. Pripravujem ďalšiu sériu článkov o zločineckých organizáciách, ktoré vytvoril tento štát, aby nás ovládal a manipuloval s nami. A tieto organizácie sú platené z našich daní. Budem menovať všetkých zainteresovaných, s ktorými som komunikoval a ktorí [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 23! !!

12.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Ešte raz sa vrátim k minulému článku, kde hodnotím prácu našich zdravotníckych pracovníkov. Tento štát si robí posmech z určovania pozitivity ľudí na obzvlášť nebezpečnú nákazlivú ľudskú chorobu, ktorej podľahli vo svete už viac ako 2 milióny ľudí a u nás vyše 5 tisíc. Je to nehoráznosť, aká nemá v histórii modernej [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 22! !!

11.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes by som chcel pohovoriť o právnych dôsledkoch, ktoré môže mať takéto šlendriánske vyhodnocovanie, či je niekto zdravý alebo chorý na COVID 19. Môj názor je taký, že tento štát vedome podvádza ľudí – áno úmyselne, vedome podvádza, lebo je všeobecne známe, že antigénové testy sú nespoľahlivé a nepresné. Igor Matovič [...]

Russia Putin

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Ondrej Lunter, župan, Michal Urda, primár, Martin Caudt

„Pľúciarov“ je zúfalo málo: Pacienti čakajú mesiace a čoraz viac ich zostáva úplne bez lekára

27.04.2024 06:00

Podľa posledných údajov NCZI na Slovensku 163 pneumologických a ftizeologických ambulancií, teda 303 lekárov a sestier, vybavilo za rok 763 709 návštev pacientov.

koláž, fotky, mReportér

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska, ale aj ikonický vodopád, pri ktorom nakrúcali seriál, ktorý milujú milióny ľudí

27.04.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 47937x
Priemerná čítanosť článkov: 1997x

Autor blogu

Kategórie