Založ si blog

Kto vykydá ten Augiášov chliev – 13 ! !!

Milý Peťko Pellegrini. To je koniec môjho druhého príbehu. Príbehu z prostredia justície, kde naše súdy si robia z PRÁVNYCH ÚKONOV svojprávnych občanov Slovenskej republiky posmech a srandu. Ale len JA, nikto iný len ja, môžem robiť právne úkony v mojom mene, nikto iný – som svojprávny človek. Nepoveril som sudcu Mokoša PLNOU MOCOU, aby za mňa ten právny úkon prevzatia stavby urobil. Mám svoje Základné ľudské práva, zakotvené v Ústave Slovenskej republiky. Ten právny úkon prevzatia stavby je veľmi dôležitý, pretože na jeho základe začína plynúť záručná doba aj premlčacia doba. Preto si z tohto právneho úkonu nemôžu súdy robiť srandu. Preto som sa rozhodol podať Trestné oznámenie na sudcu Mokoša za trestný čin krádeže identity. V mojom mene tento človek prevzal stavbu od zhotoviteľa Belianskeho, čím ma obral o záručnú dobu, pretože som o tom nevedel. POKIAĽ SUDCA MOKOŠ MI NEUKRADOL IDENTITU a neurobil za mňa tento právny úkon, MUSÍ VEDIEŤ, KTO TO UROBIL, preto ho žiadam, aby OZNAČIL TOHO ČLOVEKA, kto za mňa tento právny úkon urobil. On ako prvý prehlásil v rozsudku, že moje práva zo záruky sú už premlčané, preto musí vedieť, kto za mňa ten právny úkon prevzatia stavby urobil. Jedná sa tu o stavbu za 15 000,- €, to nie je maličkosť a táto stavba sa mi rúca na hlavu a súdom je to ľahostajné. Milý Peťko Pellegrini, sudcovia tvojho „priateľského štátu“ UZNÁVAJÚ právne úkony vo svojich rozhodnutiach, o ktorých nie je jasné, KTO, AKO a KEDY ich urobil a ministrovi spravodlivosti je to jedno, úplne na to kašle. Preto ťa žiadam ako predsedu vlády, aby si ODVOLAL z funkcie ministra spravodlivosti Mgr. Gábora Gála a požiadal svojho koaličného partnera Most-Híd, aby nominoval nového ministra, ktorý bude mať snahu očistiť prácu svojho rezortu od takýchto protizákonných praktík. Moja stavba je životu nebezpečná, nikdy som ju neprevzal – je stále rozostavaná, nedokončená, o čom existujú jednoznačné písomné dôkazy a fotografie a našim súdom je to ľahostajné. Preto podám Sťažnosť aj na Ústavný súd, aby ten rozhodol, či právny úkon prevzatia stavby je HOVADINA, z ktorej si naše súdy môžu robiť srandu. A čo svedomie zhotoviteľa Dušana Belianskeho? Prosím vás, nebuďte smiešni, on nevie, čo to je. On vie veľmi dobre, že mi zanechal životu nebezpečnú stavbu, ale je mu to ľahostajné aj vinou našich súdov. Denno denne sa stretávame a smeje sa mi do tváre. Nikdy mi tú stavbu neodovzdal, ja som ju nikdy neprevzal, ale moje práva zo záručnej doby sú už premlčané, sú fuč. To je stanovisko našich súdov. Škandál, OBROVSKÝ ŠKANDÁL a minister spravodlivosti MLČÍ. Zajtra začnem písať tretí príbeh – príbeh našej ctihodnej prokuratúry v kauze Holjenčík a ÚRSO. Všetky nové skutočnosti, ktoré prípadne nastanú v mojich kauzách, budem priebežne zverejňovať. A ešte raz prepáčte ten drsný názov mojich článkov – ale naše právo je skutočne obrovský chliev.

Ján Poluch

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 24! !!

13.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Týmto článkom zakončím moje rozprávanie na túto tému antigénového testovania. Pripravujem ďalšiu sériu článkov o zločineckých organizáciách, ktoré vytvoril tento štát, aby nás ovládal a manipuloval s nami. A tieto organizácie sú platené z našich daní. Budem menovať všetkých zainteresovaných, s ktorými som komunikoval a ktorí [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 23! !!

12.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Ešte raz sa vrátim k minulému článku, kde hodnotím prácu našich zdravotníckych pracovníkov. Tento štát si robí posmech z určovania pozitivity ľudí na obzvlášť nebezpečnú nákazlivú ľudskú chorobu, ktorej podľahli vo svete už viac ako 2 milióny ľudí a u nás vyše 5 tisíc. Je to nehoráznosť, aká nemá v histórii modernej [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 22! !!

11.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes by som chcel pohovoriť o právnych dôsledkoch, ktoré môže mať takéto šlendriánske vyhodnocovanie, či je niekto zdravý alebo chorý na COVID 19. Môj názor je taký, že tento štát vedome podvádza ľudí – áno úmyselne, vedome podvádza, lebo je všeobecne známe, že antigénové testy sú nespoľahlivé a nepresné. Igor Matovič [...]

koláž, fotky, mReportér

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska, ale aj ikonický vodopád, pri ktorom nakrúcali seriál, ktorý milujú milióny ľudí

27.04.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 47936x
Priemerná čítanosť článkov: 1997x

Autor blogu

Kategórie