Založ si blog

Kto vykydá ten Augiášov chliev – 14 ! !!

Milý Peťko Pellegrini. Dnes začínam písať tretí príbeh, ktorý sa týka bláznivého zvýšenia cien elektriny v roku 2017 zo strany ÚRSO a jej predsedu Jozefa Holjenčíka, Táto kauza bola v médiách nazvaná ako „ističová aféra“. V mojom prípade sa ale nejednalo o istič, pretože kúrim elektrinou a ja som mal hodnotu ističa v poriadku. V mojom prípade sa jednalo o šialené zvýšenie jednej tarify za distribúciu elektriny a to o takmer 500 % – teda takmer 6 násobné zvýšenie oproti roku 2016. Zničoho nič, bez akéhokoľvek zdôvodnenia – nič sa o tomto v médiách nepísalo. Obrátil som sa aj listom na redakciu Pravda, aby zverejnili aj toto, no vykašľali sa na mňa, ani sa mi neozvali. Preto som podal dňa 9.2.2017 na Generálnu prokuratúru Trestné oznámenie na Jozefa Holjenčíka pre trestný čin zneužitia právomoci verejného činiteľa, trestný čin podvodu, možný trestný čin korupcie či manipulácie s majetkom regulovaných subjektov. Priatelia, JA ako jediný občan Slovenskej republiky (z 5,5 milióna človiečikov) som si toto dovolil, podať trestné oznámenie na priateľa Róberta Fica. Dokonca som podal trestné oznámenie aj na samotného skvelého expremiéra, za zneužitie právomoci verejného činiteľa, ale to som nemal robiť, vysmiali sa mi. Mal som sa radšej pred zrkadlom nafackovať. Ale o tom až v ďalších článkoch. Pomenujem presne tú položku, ktorá sa mi tak hrozivo zvýšila: „Tarifa za distribúciu elektriny bez strát vrátane prenosu elektriny“. Keďže sú to číselká za nulou 0,00 + čosi na prvý pohľad to nevyzerá tak hrozivo. Ale je to šialenstvo – uvediem presne tie čísla, rok 2016 – 0,004768, rok 2017 – 0,027580. Toto posunutie číselka o jedno miesto doľava znamená zvýšenie o takmer 500 %. Môžete namietať, prečo nás s tým otravuješ, keď to expremiér Róbert Fico zatrhol a ceny sa vrátili na úroveň roku 2016? To je v poriadku, ale na rok 2018 mi zase už nový predseda ÚRSO Jahňátek túto položku o 13 % znížil oproti roku 2016. A proti tomuto protestujem. Robia si s cenami, čo sa im zachce a ja nemám do dnešného dňa žiadne odpovede. Nie sú na to určené presné vzorce, ako má regulačný úrad postupovať? Jeden rok +500 %, druhý rok -13 %. Veď to je totálna sprostosť. A ešte jedno je dôležité. V priebehu posledných 10 rokov došlo k obrovskej zmene pomeru silovej elektriny a distribúcie na celkovej cene, ktorú platíme. Pred 10 rokmi to bolo 70:30, dnes je to úplne naopak 30:70. Distribúcia tvorí 70 % celkovej ceny, ktorú platíme. Kto toto šialenstvo vymyslel, kto toto podporuje? Do ceny distribúcie sa nadrbalo obrovské množstvo nezmyslov. Expremiér Róbert Fico nikdy vo svojich vystúpeniach v televízii nespomenul – dávajte vratky za elektrinu, máme vysoké ceny elektriny. Dávali sa len vratky za plyn. Na nás, čo kúrime elektrinou všetci kašlú – a je nás niekoľko desiatok tisíc. Koľko násobne sa zvýšila CENA PLYNU od roku 1989? Neviem tie čísla presne, ale je to možno 10 násobne. Ale mne sa ZVÝŠILA CENA ELEKTRINY OD ROKU 1989 34 NÁSOBNE. Áno, čítate dobre, 34 násobne. A nikoho z vlády to nezaujíma. Za komunistov som platil dlhé roky nezmenenú cenu 14 halierov za kWh. Dnes platím 16 centov za kWh a to je viac ako 34 násobne. A čo chcem dosiahnuť napísaním týchto niekoľkých článkov o tejto téme? Chcel by som, aby ste sa vy všetci zamysleli – aj vy, čo nekúrite elektrinou, aj vy máte vysoké ceny – že toto šialenstvo treba zastaviť. Chcel by som vyprovokovať nejaký odpor, nenásilnú vzburu tejto spoločnosti voči týmto vysokým cenám za distribúciu. A tiež odbornú širokú diskusiu na túto tému. Sme stádo oviec, tak ako nás to naučili komunisti za 40 rokov. Nie sme ochotní zdvihnúť zadky a protestovať voči tomuto šialenstvu. Protestovať, žiadať vysvetlenia. Máme jednu z najvyšších cien elektriny v Európe a je nám to jedno, len platíme ako blbci.

Ján Poluch

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 24! !!

13.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Týmto článkom zakončím moje rozprávanie na túto tému antigénového testovania. Pripravujem ďalšiu sériu článkov o zločineckých organizáciách, ktoré vytvoril tento štát, aby nás ovládal a manipuloval s nami. A tieto organizácie sú platené z našich daní. Budem menovať všetkých zainteresovaných, s ktorými som komunikoval a ktorí [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 23! !!

12.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Ešte raz sa vrátim k minulému článku, kde hodnotím prácu našich zdravotníckych pracovníkov. Tento štát si robí posmech z určovania pozitivity ľudí na obzvlášť nebezpečnú nákazlivú ľudskú chorobu, ktorej podľahli vo svete už viac ako 2 milióny ľudí a u nás vyše 5 tisíc. Je to nehoráznosť, aká nemá v histórii modernej [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 22! !!

11.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes by som chcel pohovoriť o právnych dôsledkoch, ktoré môže mať takéto šlendriánske vyhodnocovanie, či je niekto zdravý alebo chorý na COVID 19. Môj názor je taký, že tento štát vedome podvádza ľudí – áno úmyselne, vedome podvádza, lebo je všeobecne známe, že antigénové testy sú nespoľahlivé a nepresné. Igor Matovič [...]

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

VIDEO: Rebríky, palice, plyn, agresívni ľudia. Lukašenko znova zaplavuje Poliakov migrantmi

19.04.2024 10:00

Poľsko znovu čelí návalu cudzincov, ktorí sa z východného smeru usilujú preniknúť na jeho územie.

policia meranie rachlosti radar

Pezinská Baba nie je diaľnica. Vodič dvojnásobne prekročil rýchlosť, prišiel o „papiere“

19.04.2024 09:56

Vodič išiel na Pezinskej Babe rýchlosťou 137 kilometrov za hodinu.

čečenci

Čečensko a Dagestan na nože. Opitého ministra zatkli, Kadyrov poslal elitné komando

19.04.2024 09:23

Pre ministra si na hranice prišlo 14 áut. Jednotka Achmat, známa aj ako kadyrovci, sa pracovníkom dagestanského ministerstva vnútra vyhrážali sa zabitím.

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 47894x
Priemerná čítanosť článkov: 1996x

Autor blogu

Kategórie