Založ si blog

Kto vykydá ten Augiášov chliev – 4 ! !!

Milý Peťko Pellegrini. Ty nečítaš moje blogy, to ma mrzí. Ja ti tu otváram svoje srdce a ty nič. Stále si sa mi neozval. A ja by som ti tak rád prehovoril do duše. Možno inokedy. Dnes dokončím môj prvý príbeh (v štyroch pokračovaniach za sebou) o fungovaní nášho zdravotníctva v tvojom „priateľskom štáte“. A zajtra začnem prepierať špinu na Okresnom súde v Topoľčanoch. Magnetická rezonancia je na Slovensku považovaná za luxusné nadštandardné vyšetrenie, na ktoré nemá každý nárok. V minulých mesiacoch boli u nás slávnostne otvorené Urgentné príjmy prvého a druhého typu v mnohých okresoch, aj u nás v Topoľčanoch. Ale súčasťou týchto Urgentných príjmov je len rtg. pracovisko, žiadna Magnetická rezonancia. Pretože je prístrojov MR u nás veľmi málo, musí bežný človek čakať na vyšetrenie 2 mesiace. Opýtal som sa ortopéda, ako je to možné a ten mi povedal, že vyšetrenie MR je odkladný zdravotný výkon, nie je to urgentný výkon, ktorý by musel byť urobený okamžite. A tu je pes zakopaný. Naša legislatíva určuje, že MR sa môže vykonať aj za 2 mesiace, nikoho bolesti pacientov nezaujímajú. Že má pacient potrhané väzy alebo šľachy, to nikoho nezaujíma. Rtg. snímok vylúči zlomeninu a viac naše zdravotníctvo nie je ochotné okamžite urobiť. Musíte si sami vybaviť termín na MR vyšetrenie a potom s CD z toho vyšetrenia vás opäť ortopéd prijme vo svojej ambulancii, preskúma doložené CD a určí ďalšiu liečbu. Opakujem 2 mesiace po úraze. A to je obrovský škandál!!! Toto sa priatelia na najvyšších poschodiach našej politiky musí zmeniť. Preto vyzývam nového ministra financií Ladislava Kamenického, aby okamžite uvoľnil 100 miliónov Eur pre rezort zdravotníctva na nákup 150 prístrojov Magnetickej rezonancie (po 2 do každého okresu), aby sme už nikdy nemuseli čakať 2 mesiace na to sprosté vyšetrenie. To je týranie pacientov, to je štátom riadený terorizmus. Bývalý minister financií Peter Kažimír vymyslel na záver svojej kariéry vyrovnaný rozpočet, no v mojich očiach zostaneš milý ministerko najväčší podvodník. Naučil si sa v priebehu svojej kariéry hýbať škatuľkami sprava doľava, zhora nadol a naopak a vymyslel si vyrovnaný rozpočet. Ale máme kolabujúce zdravotníctvo a za poistencov štátu dávaš najmenej peňazí v histórii. Aspoň tak som to čítal v médiách. A čím je to zdôvodňované? Vraj máme veľkú zamestnanosť, preto pracujúci dávajú za seba do zdravotných poisťovní veľa, preto štát môže dávať MENEJ za svojich poistencov, teda deti, dôchodcov, nezamestnaných!!! Celkovo je ale vraj peňazí v zdravotníctve viacej. Tento prístup štátu je obrovský škandál!!! Iní dávajú viacej, preto my môžeme dávať menej!!! Politici sľubovali v minulých rokoch, že výdavky štátu do zdravotníctva bude štát za svojich poistencov zvyšovať, no deje sa pravý opak. A potom sa plátajú nesystémovo diery v zdravotníctve a oddlžujú sa chaoticky nemocnice. Ja ti kašlem milý Peťko Pellegrini na vyrovnaný rozpočet, keď zdravotníctvo kolabuje. Žiadam ťa, zasaď sa o to, aby boli nakúpené prístroje MR tak ako píšem vyššie. MUSÍM MAŤ PRÁVO NA VYŠETRENIE MR DO 24 HODÍN PO ÚRAZE, nie do dvoch mesiacov, ako je to teraz. Inak to nemá zmysel. A vás páni investigatívni novinári z denníka Pravda žiadam, aby ste venovali tejto téme patričnú pozornosť. Prosím, napíšte, ako sa vyvíjali platby za poistencov štátu za posledných 20 rokov. Veľmi by ma to zaujímalo. A treba túto tabuľku otrepať našim politikom o hlavu, aby sa spamätali. Toľko k tejto téme.

Ján Poluch

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 24! !!

13.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Týmto článkom zakončím moje rozprávanie na túto tému antigénového testovania. Pripravujem ďalšiu sériu článkov o zločineckých organizáciách, ktoré vytvoril tento štát, aby nás ovládal a manipuloval s nami. A tieto organizácie sú platené z našich daní. Budem menovať všetkých zainteresovaných, s ktorými som komunikoval a ktorí [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 23! !!

12.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Ešte raz sa vrátim k minulému článku, kde hodnotím prácu našich zdravotníckych pracovníkov. Tento štát si robí posmech z určovania pozitivity ľudí na obzvlášť nebezpečnú nákazlivú ľudskú chorobu, ktorej podľahli vo svete už viac ako 2 milióny ľudí a u nás vyše 5 tisíc. Je to nehoráznosť, aká nemá v histórii modernej [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 22! !!

11.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes by som chcel pohovoriť o právnych dôsledkoch, ktoré môže mať takéto šlendriánske vyhodnocovanie, či je niekto zdravý alebo chorý na COVID 19. Môj názor je taký, že tento štát vedome podvádza ľudí – áno úmyselne, vedome podvádza, lebo je všeobecne známe, že antigénové testy sú nespoľahlivé a nepresné. Igor Matovič [...]

EU Dollar Euro Parity Explainer

Dávaj a nič nepýtaj. Chceme „európske koláče”, ale bez (spolu)práce?

12.05.2024 18:00

Suverénna, demokratická a obranyschopná - takú chceme EÚ. Nezhodujeme sa však, či má byť aj silnejšia a jednotnejšia. Sú naše požiadavky na EÚ realistické? Zapojte sa do diskusie!

Epicentrum, zemetrasenie, prasklina, Taiwan

Zemetrasenie zasiahlo oblasť medzi Mexikom a Guatemalou, hlásia menšie škody

12.05.2024 17:54

Hypocentrum zemetrasenia s magnitúdou 6,4 sa nachádzalo v hĺbke 75 kilometrov pod zemským povrchom.

parlament, NRSR

Hlas trvá na Rašim ako predsedovi parlamentu, KDH sa obáva neobsadenia postu

12.05.2024 14:40

Politici sa v diskusnej relácii vyjadrili aj k zmenám v RTVS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 48045x
Priemerná čítanosť článkov: 2002x

Autor blogu

Kategórie