Založ si blog

Kto vykydá ten Augiášov chliev ! ! !

Milý Peťko Pellegrini. Chcem Ti napísať zopár príspevkov a budem Ti tykať, lebo vtedy sa lepšie nadáva. A som o 20 rokov starší, takže si to môžem dovoliť. Už mám plné zuby Tvojej demagógie a Tvojich rečí, že buduješ pre nás „priateľský štát“ a čudoval si sa mladým ľuďom, že chceli neustále protestovať v uliciach „Za slušné Slovensko“. Buď si ešte príliš mladý a teda naivný a veríš tomu, čo hovoríš, alebo si veľký klamár. Na pár príkladoch Ti ukážem Tvoju predstavu o priateľskom štáte. Myslím, že dozrel čas povedať DOSŤ! Dosť bolo demagógie, ukážme si skutočnú pravdu. Pravdu o tom, ako tento štát sa správa voči obyčajným ľuďom ako som ja. Voči Tebe by si to nikdy nedovolili, Ty si vysokopostavený politik, ale voči mne si to dovolili a to je chrapúnstvo, nič iné. Neexistuje rovnaký prístup ku všetkým bez ohľadu na peniaze a postavenie. Korupcia a rodinkárstvo – to je to správne pomenovanie. Ja nemám žiadne známosti na horných poschodiach a nemám ani peniaze, aby som podplácal, preto nič nevybavím, nemám šancu. A chcel by som v tomto prvom príspevku spomenúť aj ministra spravodlivosti Gábora Gála. Tento pán neustále prizvukuje v médiách: „len nekomentujte rozhodnutia súdov, to sa predsa nerobí, rozhodnutia súdov treba rešpektovať“. Nie pán minister spravodlivosti JUDr. Gábor Gál. Začnime novú éru v budovaní právneho štátu v tejto krajine a KOMENTUJME všetky rozhodnutia súdov a prokuratúry, či iných štátnych orgánov, ktoré sa nám nepáčia. Máme na to plné právo postaviť sa proti zlu a nezmyslom, ktoré dokážu tieto štátne inštitúcie vyprodukovať. A Ty ministerko, keď sa Ti to nepáči, môžeš odísť zo svojho postu, v mojich očiach si už tiež stratil kredit – vysvetlím v nasledujúcich príspevkoch. Ja som priemerne inteligentný človek a chcem rozumieť svojim právam v tejto krajine. Ale to sa nedá v tejto podobe, ako to funguje. Každý právnik si s nami robí, čo chce. Kŕmia nás svojou demagógiou, prekrúcajú fakty, produkujú klamstvá, len aby nás čím ľahšie ovládali. Produkujú obrovské množstvo svinstva a špiny a o tom chcem písať – a vyzývam všetkých slušných ľudí, poďme o tom hovoriť – o právnických svinstvách a špine. Táto banda pár tisíc právnikov v tejto krajine na všetkých postoch je presvedčená, že len ONI všetkému rozumejú a my ostatní sme len spodina, svoloč, háveď, s ktorou si ONI môžu robiť, čo chcú. Nesmieme im to dovoliť, lebo padáme do obrovského právneho bahna. A Vás priateľov, ktorí ste bojovali v uliciach „Za slušné Slovensko“ prosím, vráťte sa do ulíc, verte tomu, je čo naprávať. Pod tým pozlátkom, ktoré Peťko Pellegrini nazýva „priateľský štát“, je obrovské množstvo bahna a špiny. Prosím vytrvajte, lebo vo Vás mladých je budúcnosť tejto krajiny. O pár dní budem pokračovať už konkrétnym príbehom a budem menovať všetkých zodpovedných. Na záver sa dnes už len podpíšem celým menom, nemám sa za čo hanbiť, nemám prečo skrývať svoju totožnosť, všetky príbehy mám dôkladne písomne zdokumentované.

Ján Poluch

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 24! !!

13.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Týmto článkom zakončím moje rozprávanie na túto tému antigénového testovania. Pripravujem ďalšiu sériu článkov o zločineckých organizáciách, ktoré vytvoril tento štát, aby nás ovládal a manipuloval s nami. A tieto organizácie sú platené z našich daní. Budem menovať všetkých zainteresovaných, s ktorými som komunikoval a ktorí [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 23! !!

12.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Ešte raz sa vrátim k minulému článku, kde hodnotím prácu našich zdravotníckych pracovníkov. Tento štát si robí posmech z určovania pozitivity ľudí na obzvlášť nebezpečnú nákazlivú ľudskú chorobu, ktorej podľahli vo svete už viac ako 2 milióny ľudí a u nás vyše 5 tisíc. Je to nehoráznosť, aká nemá v histórii modernej [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 22! !!

11.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes by som chcel pohovoriť o právnych dôsledkoch, ktoré môže mať takéto šlendriánske vyhodnocovanie, či je niekto zdravý alebo chorý na COVID 19. Môj názor je taký, že tento štát vedome podvádza ľudí – áno úmyselne, vedome podvádza, lebo je všeobecne známe, že antigénové testy sú nespoľahlivé a nepresné. Igor Matovič [...]

EU Dollar Euro Parity Explainer

Dávaj a nič nepýtaj. Chceme „európske koláče”, ale bez (spolu)práce?

12.05.2024 18:00

Suverénna, demokratická a obranyschopná - takú chceme EÚ. Nezhodujeme sa však, či má byť aj silnejšia a jednotnejšia. Sú naše požiadavky na EÚ realistické? Zapojte sa do diskusie!

Epicentrum, zemetrasenie, prasklina, Taiwan

Zemetrasenie zasiahlo oblasť medzi Mexikom a Guatemalou, hlásia menšie škody

12.05.2024 17:54

Hypocentrum zemetrasenia s magnitúdou 6,4 sa nachádzalo v hĺbke 75 kilometrov pod zemským povrchom.

parlament, NRSR

Hlas trvá na Rašim ako predsedovi parlamentu, KDH sa obáva neobsadenia postu

12.05.2024 14:40

Politici sa v diskusnej relácii vyjadrili aj k zmenám v RTVS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 48046x
Priemerná čítanosť článkov: 2002x

Autor blogu

Kategórie