Založ si blog

Kto vykydá ten Augiášov chliev – 16 ! !!

Milý Peťko Pellegrini. Ešte sa chcem vrátiť k trestnému oznámeniu na vtedajšieho premiéra Róberta Fica. Vraj neprikázal, len požiadal. To je stanovisko prokuratúry. Ale ja tu vidím hrubý zásah do práce nezávislého regulačného úradu. Keď to chcel premiér a vláda urobiť, mali najskôr zmeniť zákon, kde by si vyhradili na takýto zásah právo. Ale v tej dobe platný zákon to neumožňoval. Ešte odcitujem: „Úrad pre reguláciu sieťových odvetví je od štátnej moci a regulovaných subjektov nezávislý štátny orgán. Vo svojej činnosti nepodlieha vplyvu žiadnych politických strán alebo podnikateľských skupín“. Sú tu spomínané slová „nepodlieha vplyvu“ a tiež „od štátnej moci nezávislý orgán“. Nie je možné požiadanie na schodoch považovať za vplyv štátnej moci? Nezdá sa vám toto hranie sa so slovíčkami ako divadlo? Pod vplyvom Róberta Fica sa vrátili ceny na úroveň roku 2016. Vyjadrite sa hlavy pomazané, docenti a profesori práva, rád si to vypočujem. A prečo vlastne politici neurobili to isté, čo ja – nepodali trestné oznámenie – napr. Igor Matovič? Je to zrejmé. Bola to príliš citlivá téma, Fico vlastne vystúpil v prospech občanov a obcí, takže sa to politicky nehodilo. Ale čo na to trestné právo – bolo by vhodné pána docenta práva trošku podrýpnuť pod rebro. Ja za týmto odmietnutím celej tejto kauzy (Holjenčík + Fico)  vidím jednoznačné prepojenie prokuratúry na štátnu moc. Vráťme sa ale ku kauze Holjenčík. Prokurátor vypracoval na záver vyšetrovania obsiahly dokument plný múdrych myšlienok, ale dôvody, prečo mi bola zvýšená citovaná tarifa o 500% som sa nedozvedel. Je to Uznesenie Okresnej prokuratúry Bratislava II, Kvetná 13, číslo konania 1Pn 232/17/1102 – 12 s jednoznačným výrokom ZAMIETAM, pretože nie je dôvodná. Celkove to má 11 stránok a na 9. strane je to, na čo som sa vlastne pýtal, vyjadrené jedinou lakonickou vetou, citujem: „Bývalý predseda ÚRSO vo svojej výpovedi DOSTATOČNE VYSVETLIL, prečo sa oznamovateľovi zvýšila tarifa ….“ A nič viac, milý Peťko Pellegrini, na nič viac nemám nárok. NEMÁM PRÁVO SA DOZVEDIEŤ, AKO VYPOVEDAL HOLJENČÍK – toto podľa prokurátora debilovi občanovi musí stačiť. A ešte odcitujem z jedného odstavca, ktorý ma definitívne položil a šokoval: „Oznamovateľom namietané navýšenie …preskočím a toto je dôležité … a spôsob jej stanovenia (výšky tarify) – konkrétny matematický výpočet – je otázkou odbornou a nie právnou, pričom konkrétny vzorec, jednotlivé do vzorca zadané hodnoty slúžiace na výpočet tarify a jej následné stanovenie sú z hľadiska právneho posúdenia posudzovanej veci IRELEVANTNÉ“. Teda keď sa nad tým zamyslíme, môže si regulačný úrad do vzorcov zadať, čo chce – je to irelevantné. Teda prokuratúra odobrila regulačnému úradu, že si môže robiť čo chce. Jeden rok +500%, druhý rok -13% – z hľadiska právneho je to irelevantné. Čo k tomu dodať? Aj prokurátor JUDr. Martin Pacalaj aj nový predseda ÚRSO Ľubomír Jahnátek mi drzo odmietli povedať, na čo som sa vlastne pýtal – teda na zdôvodnenie takého obrovského navýšenia, ako uvádzam. A čo na to hovorí ÚSTAVA Slovenskej republiky: Tretí oddiel – politické práva – čl. 26 ods. 1 – Sloboda prejavu a PRÁVO NA INFORMÁCIE SÚ ZARUČENÉ. A títo všetci na mňa a na ÚSTAVU kašlú. Tak som ako poslednú možnosť požiadal O NAHLIADNUTIE DO VYŠETROVACIEHO SPISU a tu prišiel ďalší šok. NAHLIADNUTIE DO SPISU MI ZAMIETLI. Vraj som len OZNAMOVATEĽ, teda nemám nárok na nahliadnutie do vyšetrovacieho spisu. Podľa prokuratúry nie som POŠKODENÁ OSOBA, ale len oznamovateľ. Hotovo. Bodka. Kauza úspešne zametená pod koberec. Nikto nemá právo sa dozvedieť PRAVDU o tomto podivnom vyšetrovaní. Naši statoční prokurátori sa naučili perfektne BEZ STOPY zametať kauzičky pod koberec. Česť vašej práci súdruhovia.!

Ján Poluch

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 24! !!

13.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Týmto článkom zakončím moje rozprávanie na túto tému antigénového testovania. Pripravujem ďalšiu sériu článkov o zločineckých organizáciách, ktoré vytvoril tento štát, aby nás ovládal a manipuloval s nami. A tieto organizácie sú platené z našich daní. Budem menovať všetkých zainteresovaných, s ktorými som komunikoval a ktorí [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 23! !!

12.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Ešte raz sa vrátim k minulému článku, kde hodnotím prácu našich zdravotníckych pracovníkov. Tento štát si robí posmech z určovania pozitivity ľudí na obzvlášť nebezpečnú nákazlivú ľudskú chorobu, ktorej podľahli vo svete už viac ako 2 milióny ľudí a u nás vyše 5 tisíc. Je to nehoráznosť, aká nemá v histórii modernej [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 22! !!

11.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes by som chcel pohovoriť o právnych dôsledkoch, ktoré môže mať takéto šlendriánske vyhodnocovanie, či je niekto zdravý alebo chorý na COVID 19. Môj názor je taký, že tento štát vedome podvádza ľudí – áno úmyselne, vedome podvádza, lebo je všeobecne známe, že antigénové testy sú nespoľahlivé a nepresné. Igor Matovič [...]

Branislav Zurian

Zurianova inšpekcia prešla reorganizáciou i personálnymi rošádami. Podľa Šutaja Eštoka boli nevyhnutné

18.04.2024 11:36

Zmeny mali podľa ministra vnútra prispieť k ukončeniu vojny v bezpečnostných zložkách.

parlament

Poslanci riešili zmeny v zložení výborov, čaká ich aj hodina otázok

18.04.2024 11:20

Dôvodom je nastúpenie nových poslancov do parlamentu.

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 47882x
Priemerná čítanosť článkov: 1995x

Autor blogu

Kategórie