Založ si blog

Kto vykydá ten Augiášov chliev – 15 ! !!

Milý Peťko Pellegrini. V mojich očiach je regulačný úrad ÚRSO zločinecká inštitúcia, ktorá si robí s cenami elektriny, čo chce a nie je nikým a ničím kontrolovaná. Vysvetlím slovo zločinec, aby som nebol napadnutý. Je to krásne zložené slovo pozostávajúce z dvoch slov – ZLO a ČINEC, teda ten kto činí zlo. A ÚRSO činí zlo. Zločinci nie sú len vrahovia, mafiáni, zlodeji, pasáci, distribútori drog. Zločinec je každý, kto činí zlo. Dnes pred niekoľkými mesiacmi bol KONEČNE v ÚRSO Najvyšší kontrolný úrad (NKÚ) a vraj zistil také skutočnosti, že museli podať Trestné oznámenie na Generálnej prokuratúre. Žiadne bližšie podrobnosti zatiaľ neviem. A hneď na to dala redakcia Pravdy Holjenčíkovi priestor na vyjadrenie – NAŠILI TO NA MŇA – takto to prezentoval. Ja som hneď na to napísal Mitríkovi, šéfovi NKÚ o mojom prípade a on mi tak akosi neurčito oznámil, že sa tým možno v budúcnosti budú zaoberať, aspoň takto som to vyjadrenie pochopil.Teda moja kauza ani pre pána Mitríka nie je nič svetoborné. Je tomu skutočne tak? Môže si takto ako som popísal v minulom článku, robiť ÚRSO s cenami čo chce? Tomuto sa hovorí koncepcia tvorby cien – jeden rok +500%, druhý rok -13%!!! Chcel som vysvetlenie od nového predsedu ÚRSO Ľubomíra Jahnátka, ako je to možné takto tvoriť ceny v jednotlivých tarifách. Dostal som odpoveď 12.2.2018, kde sa mi v podstate vysmiali, skritizovali moje výpočty, že nie sú celkom presné a že citujem: „…ceny za distribúciu elektriny pre rok 2017 sa napokon schvaľovali v rovnakej výške ako v roku 2016“. Drzo a bezočivo mi odmietol Jahnátek napísať, ako dospel Holjenčík k tomu navýšeniu o 500%. K tomu musím povedať, že cena na rok 2017 platila v mojom prípade do 15.2.2017 a až vtedy sa vrátila na úroveň roku 2016. JA ako občan Slovenskej republiky a spotrebiteľ, či odberateľ nemám právo sa dozvedieť, ako sa tvoria ceny distribúcie, za ktoré musím platiť tieto šialené sumy. JE TO TAJOMSTVO. Len plaťte vy blbci, nič vám nepovieme. K tomu treba podotknúť, že tie ceny na rok 2017 boli riadne schválené, Cenové rozhodnutia ÚRSO boli publikované a teda platili by celý rok 2017, keby nezasiahol vtedajší premiér Róbert Fico po reklamáciách od mnohých odberateľov, hlavne obcí, ktoré mali platiť za ističe obrovské sumy. Tento štát zveril reguláciu cien za distribúciu elektriny regulačnému úradu ÚRSO a hlavne jednému človeku, ktorým bol Jozef Holjenčík (bol predsedom úradu aj šéfom regulačnej rady), teda jeden človek si robil, čo chce. Do jeho práce však vo februári 2017 zasiahol vtedajší premiér Róbert Fico, ktorý začal ostro vystupovať v televízii: „Nič neplaťte, trhajte faktúry, zariadil som, aby sa to zmenilo“. Zariadil som, prikázal som. Aspoň tak som to chápal ja. Preto som si dovolil podať Trestné oznámenie aj na Róberta Fica pre zneužitie právomoci verejného činiteľa. V zákone totiž bolo napísané, presne odcitujem: „Podľa § 5 odsek 8 zákona č. 250/2012 Z.z. predseda úradu pri výkone svojej pôsobnosti koná nezávisle od pokynov štátnych orgánov, orgánov územnej samosprávy, iných orgánov verejnej moci a od ďalších osôb“. A tu sa mi zdalo, že vtedajší premiér Fico dal pokyn Holjenčíkovi, aby tie cenové výmery zmenil. Ale ctihodný prokurátor vec odmietol s tým, že Róbert Fico len na schodoch úradu „požiadal“ Holjenčíka, aby to zmenil, teda nič neprikazoval, nedal žiadny pokyn. Toto je vyjadrenie prokuratúry. Chcel by som teda požiadať našich priateľov z televízie, redaktorov, aby našli vo svojich archívoch tie záznamy, kde sa vtedajší premiér vyjadruje k tejto téme. Kde vyhlasuje, aby sme trhali faktúry a nič neplatili. Či to bola len prosba, alebo pokyn či príkaz. A zrejme ani prosba nič nevysvetľuje – vtedajší premiér hrubo zasiahol do práce regulačného úradu. Chcel som pána Fica len trošku podrýpnuť pod rebro. Nepodarilo sa mi to. Škoda.

Ján Poluch

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 24! !!

13.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Týmto článkom zakončím moje rozprávanie na túto tému antigénového testovania. Pripravujem ďalšiu sériu článkov o zločineckých organizáciách, ktoré vytvoril tento štát, aby nás ovládal a manipuloval s nami. A tieto organizácie sú platené z našich daní. Budem menovať všetkých zainteresovaných, s ktorými som komunikoval a ktorí [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 23! !!

12.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Ešte raz sa vrátim k minulému článku, kde hodnotím prácu našich zdravotníckych pracovníkov. Tento štát si robí posmech z určovania pozitivity ľudí na obzvlášť nebezpečnú nákazlivú ľudskú chorobu, ktorej podľahli vo svete už viac ako 2 milióny ľudí a u nás vyše 5 tisíc. Je to nehoráznosť, aká nemá v histórii modernej [...]

Kto vykydá ten Augiášov chliev – diel 22! !!

11.02.2021

Podtitulok – Ja nie som ovca. Dnes by som chcel pohovoriť o právnych dôsledkoch, ktoré môže mať takéto šlendriánske vyhodnocovanie, či je niekto zdravý alebo chorý na COVID 19. Môj názor je taký, že tento štát vedome podvádza ľudí – áno úmyselne, vedome podvádza, lebo je všeobecne známe, že antigénové testy sú nespoľahlivé a nepresné. Igor Matovič [...]

Russia Ukraine War

Chýbali rakety, zničili elektráreň. Zelenskyj sa hnevá, že Ukrajine chýba ochrana, akú dostal Izrael

16.04.2024 15:07

Volodymyr Zelenskyj sa sťažuje, že Izraelu pomohli spojenci ochrániť vzdušný priestor pred útokom Iránu, ale od neba nad Ukrajinou dávajú ruky preč.

Filip Kuffa

Výbor neprijal uznesenie k preletu vrtuľníka s Kuffom nad národným parkom

16.04.2024 14:57

Kuffa mal helikoptérou letieť bez povolenia ponad najprísnejšie chránené územia Malej Fatry, čím sa mali ohroziť napríklad hniezdiace vzácne vtáky.

ČR SR politika premiér Fico návšteva prvá

Prieskum: Za urovnanie vzťahov s Českom je 70 percent Slovákov

16.04.2024 14:15

Opačný názor má 17 percent populácie.

mobil, sledovanie, telekomunikácie

Špionážnym softvérom Pegasus mala bývalá poľská vláda sledovať vyše 500 ľudí

16.04.2024 13:36

Nová poľská koaličná vláda obvinila predchádzajúcu vládu strany PiS, že systém Pegasus použila na sledovanie osôb spojených s vtedajšou opozíciou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 47871x
Priemerná čítanosť článkov: 1995x

Autor blogu

Kategórie